Politica de confidențialitate

Colectarea și folosirea datelor dumneavoastră pe acest site

Introducere

In conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) denumit in continuare GDPR,

Societatea PRODUSEBIROU S.R.L. legal reprezentata de catre domnul …….., in calitate de administrator, prelucreaza date cu caracter personal in scopuri legitime, cu respectarea prevederilor GDPR si a principiilor mentionate in continuare.

Prezentul document se aplica Clientilor care achizitioneaza produsele comercializate de ProduseBirou, ca subiecti de date.

Este foarte important pentru noi sa realizam o informare corecta a utilizatorilor acestui website cu privire la politica noastra de confidentialitate cu privire la utilizarea datelor personale, asa incat, in cele ce urmeaza, va punem la dispozitie informatii precise cu privire la ce fel de date colectam de la dumneavoastra, cum le folosim, in ce scop le folosim si care sunt drepturile dumneavoastra, in acest context.

Intrucat suntem intotdeauna deschisi sa va furnizam toate informatiile necesare legate de prelucrarea datelor dumneavoastra personale, am creat doua butoane speciale pe aceasta pagina care va vor ajuta sa va exercitati in cel mai simplu mod posibil optiunea cu privire la drepturile legale ce va apartin, fara a mai fi necesare alte formalitati, timp si efort din partea dumneavoastra.

In primul rand trebuie sa definim, si este important sa intelegeti, cateva expresii:

Date cu caracter personal” reprezinta in mod generic orice fel de informatie despre o persoana fizica, a carei particularitati poate conduce, direct sau indirect, la identificarea acesteia. Vom enumera, aici, cu titlu de exemplu, dar fara a limita la acestea: numele si prenumele, adresa geografica, orice numar de identificare, orientarea politica, orientarea sexuala, adresa de email, orice informatii despre localizare si orice alt identificator online precum dispozitivul folosit pentru accesarea internetului, adresa IP sau informatiile obtinute prin cookie-uri, etc.

Prelucrarea datelor cu caracter personal” reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea/restrictionarea, stergerea sau distrugerea.

Operator de date cu caracter personal” reprezinta orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, care stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. Operator de date (in sensul Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date) este compania PRODUSEBIROU S.R.L. cu sediul in Sibiu, Str. Ariesului nr. 3, bl. 21A, sc. C, et. 3, ap. 56, jud. Sibiu, inregistrata la ORC sub nr. J32/1785/2017, avand CIF 38572077 (care desfasoara activitati ca „ProduseBirou”), responsabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in legatura cu website-ul.

Acord” reprezinta consimtamantul liber si expres acordat, in cunostinta de cauza, cu privire la utilizarea datelor dumneavoastra personale in scopul declarat de noi, respectiv vanzarea bunurilor si/sau prestarea serviciilor specifice. In ce priveste acordul dumneavoastra, in contextul colectarii si folosirii datelor personale, am luat toate masurile tehnice pentru ca sa ne puteti oferi acest acord in deplina cunostinta de cauza, de la prima si pana la ultima interactiune cu acest site.

Principii ale prelucrarii datelor cu caracter personal

In conformitate cu prevederile art. 5 din GDPR, societatea ProduseBirou prelucreaza datele cu caracter personal pe baza urmatoarelor principii:

  1. Legalitate, echitate si transparenta: datele cu caracter personal vor fi prelucrate in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata. Societatea ProduseBirou prelucreaza datele cu caracter personal in temeiul art.6 alin.(1) lit.a) si b) din GDPR, respectiv:
  2. a) persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specific, sau
  3. b) prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract.
  4. Limitari legate de scop: datele personale vor fi colectate in scopuri determinate, explicite si legitime si nu sunt prelucrate ulterior intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioara in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica ori in scopuri statistice nu este considerata incompatibila cu scopurile initiale.
  5. Reducerea la minimum a datelor: vor fi colectate numai datele personale adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate.
  6. Exactitatea: datele personale colectate vor fi exacte si, in cazul in care este necesar, vor fi actualizate; societatea ProduseBirou va lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele cu caracter personal care sunt inexacte, avand in vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt sterse sau rectificate fara intarziere.
  7. Stocare limitata: datele personale vor fi pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi in masura in care acestea vor fi prelucrate exclusiv in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica ori in scopuri statistice, sub rezerva punerii in aplicare a masurilor de ordin tehnic si organizatoric adecvate in vederea garantarii drepturilor si libertatilor persoanei vizate.
  8. Integritate si confidentialitate: datele personale vor fi prelucrate intr-un mod care asigura securitatea adecvata a datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale, prin luarea de masuri tehnice sau organizatorice corespunzatoare.
  9. Responsabilitate: societatea ProduseBirou este responsabila de respectarea principiilor de mai sus si poate demonstra aceasta respectare.

Scopurile colectarii datelor dumneavoastra personale si protectia acestora

Pentru indeplinirea scopului nostru comercial.

Scopul nostru comercial, prin raportare la obiectul de activitate al societatii noastre, este de comercializarea de produse de birotica si papetarie, iar noile reguli de protectie a datelor cu caracter personal (GDPR), ce ne sunt opozabile, fac parte din acest context.

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre.

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta online, iar pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul si preferintele dumneavoastra pe website, sau putem desfasura ocazional, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Pentru imbunatatirea activitatii de marketing

Este posibil sa dorim sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, in cazul in care optati voluntar va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail / SMS / telefonic / mobile push / webpush / etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse sau servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, precum si alte comunicari comerciale.

Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei fata de atacuri cibernetice:

– masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– alte masuri de gestionare a diverselor riscuri.

Prin urmare, ne angajam:

  • sa protejam confidentialitatea datelor dumneavoastra, aceasta reprezentand o prioritate deosebita pentru conducerea companiei noastre;
  • sa folosim aceste date pentru unicul scop de a va oferi o experienta personalizata atat pe website-ul nostru, cat si pe platformele online pe care ne promovam produsele si serviciile (Facebook si Google, etc).

 

Modul de utilizare a datelor dumneavoastra personale

Datele dumneavoastra personale vor fi utilizate doar daca avem acordul dumneavoastra, in mai multe moduri, in functie de natura si specificul lor. Mai jos am detaliat toate tipurile de date pe care le-am putea colecta si modul cum le-am putea folosi ulterior:

Adresa de email

In cazul in care ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de email, aceasta va putea fi utilizata de noi pentru a confirma comanda, pentru a va trimite eventuale emailuri de informare cu privire la oferte legate de produsele si serviciile noastre, la contracte in vederea semnarii, la facturi legate de servicii, dar si eventual la articolele si resursele conexe activitatii noastre, pe care le publicam periodic pe acest site;

Numele si Prenumele

In cazul in care ne-ati furnizat Numele si Prenumele dumneavoastra, vom putea folosi aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primiti de la noi. Platforma pe care o folosim este pentru prezentarea si prestarea serviciilor noastre, si ne permite personalizarea, pe baza datelor furnizate, a experientei dumneavoastra in relatia cu noi, atat in mediul online, cat si in relationarea directa. In acest din urma context, acolo unde, si daca, este cazul, am putea folosi aceste date pentru a incheia contracte, exprese ori implicite, intre compania noastra si dumneavoastra;

Adresa de domiciliu sau de rezidenta

In cazul in care ne-ati furnizat adresa dumneavoastra de domiciliu sau de rezidenta, vom putea folosi aceste date pentru a incheia contracte cu dumneavoastra conform obiectului nostru de activitate, ori pentru a livra bunurile sau serviciile contractate prin intermediul website-ului.

Functia profesionala

In cazul in care a fost necesar sa ne furnizati functia dumneavoastra profesionala, aceste date vor putea fi folosite pentru a personaliza email-urile ori contractele pe care le primiti de la noi, si in general, pentru a particulariza experienta dumneavoastra cu noi;

Numarul de telefon

In cazul in care ne-ati furnizat numarul de telefon, aceste date vor putea fi folosite pentru a va putea contacta direct, in cazul in care achizitionati unul sau mai multe din produsele si serviciile noastre, in scopul informarii cu privire la eventuale modificari, in scopul confirmarii datelor sau pentru orice alte situatii ce ar impune contactarea dumneavoastra rapida;

Datele companiei (datele de facturare)

In cazul in care ne-ati furnizat datele companiei unde sunteti asociat, angajat, titular ori administrator, cum ar fi C.N.P. (la P.F.A./I.I.), C.U.I., Numarul de inregistrare la Registrul Comertului, adresa sediului companiei, contul bancar, numele bancii, numele si functia reprezentantului legal, vom putea utiliza aceste date pentru a incheia contracte prealabil convenite cu dumneavoastra;

Orice alte date personale necesare indeplinirii scopurilor comerciale

In aceasta categorie includem orice fel de date personale suplimentare care rezulta din natura obiectului nostru de activitate si au legatura cu necesitatea realizarii relatiei contractuale dintre noi si dumneavoastra, cum ar fi cu titlu de exemplu, dar fara a ne limita la: date despre bunuri detinute, orientare religioasa, orientare sexuala, date biometrice, date despre sanatate, familie, etc.

Datele despre browser/IP/dispozitiv

In cazul in care ati fost de acord sa le colectam, vom putea colecta detalii despre browser-ul folosit, adresa IP, despre dispozitiv, cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului si informatii despre reteaua mobila, inclusiv numarul de telefon. Folosim aceste date pentru a determina cum folositi site-ul nostru, scopul fiind sa facem schimbarile necesare pentru ca dumneavoastra sa gasiti mai usor informatiile pe care le cautati;

Identificatorii unici ai dispozitivului (denumiti uneori ID universal unic sau UUID) reprezinta un sir de caractere integrat de producator intr-un dispozitiv. Acesta poate fi utilizat pentru a identifica dispozitivul in mod exact (de exemplu, numarul IMEI al unui telefon mobil). Diversii identificatori de dispozitiv difera din mai multe puncte de vedere: valabilitate, daca pot sau nu sa fie resetati de utilizatori si modul in care pot fi accesati. Un anumit dispozitiv poate avea mai multi identificatori unici diferiti. Identificatorii unici de dispozitiv pot fi utilizati in diverse scopuri, inclusiv pentru securitate si pentru a detecta fraudele, pentru a sincroniza serviciile, de exemplu, mesajele primite pe adresa de e-mail a unui utilizator, pentru a retine preferintele utilizatorului si pentru a difuza reclame relevante.

Informatii despre localizare

In functie de autorizatiile dispozitivului dumneavoastra, colectam si procesam automat informatii despre locatia dvs. actuala. Utilizam tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi si turnurile mobile. Datele dumneavoastra despre localizare v-ar putea permite o experienta personalizata cu website-ul, produsele sau serviciile noastre, si ne va pute ajuta in elaborarea de statistici anonime in legatura cu utilizarea acestora.

Vom mai putea utiliza:

Antetul https

Avand in vedere stadiul actual al tehnicii, costurile de implementare si natura, scopul, contextul si scopurile prelucrarii, precum si riscul variatelor posibilitati de afectare a drepturilor si libertatilor persoanelor fizice, am pus in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate corespunzator, prin:

  • pseudonimizarea si criptarea datelor cu caracter personal;
  • capacitatea de a asigura confidentialitatea, integritatea, disponibilitatea si rezilienta in curs a sistemelor si serviciilor de procesare;

Cu alte cuvinte, Regulamentul GDPR impune ca informatiile sa fie protejate prin „masuri tehnice si organizatorice adecvate”, inclusiv criptarea datelor cu caracter personal si capacitatea de a asigura confidentialitatea continua a sistemelor si serviciilor. Certificatele digitale (inclusiv TLS / SSL) si criptarea sunt cerinte de facto pentru toate comunicatiile confidentiale din intreaga lume online de mai mult de 30 de ani si se numara printre cele mai omniprezente paradigme existente astazi.

Memoria cache pentru datele aplicatiilor

O memorie cache pentru datele aplicatiei este un depozit de date de pe un dispozitiv. Poate, de exemplu, sa permita unei aplicatii web sa ruleze fara conexiune la internet si poate imbunatati performanta aplicatiei permitand incarcarea mai rapida a continutului.

Stocarea datelor de pe web prin browser

Stocarea datelor de pe web prin browser permite site-urilor sa stocheze date intr-un browser de pe dispozitiv. Cand este folosita in modul „stocare locala”, functia permite salvarea datelor intre sesiuni (de exemplu, pentru ca datele sa poata fi recuperate si dupa inchiderea si redeschiderea browser-ului). O tehnologie care permite stocarea datelor de pe web este HTML 5.

Cookie-urile si tehnologiile similare

Politica de cookie-uri este detaliata intr-o sectiune separata, pe prezenta pagina.

Dispozitiv

Un dispozitiv este un computer care poate fi folosit pentru a accesa website-ul si serviciile noastre. De exemplu, un dispozitiv poate fi un computer, o tableta, un smartphone, sau orice alt aparat electronic dotat cu capacitati necesare unui browser si care se conecteaza la internet.

Informatii care nu sunt de identificare personala

Acestea constituie informatii inregistrate cu privire la utilizatori, astfel incat sa nu mai reflecte si sa nu mai faca trimitere la un utilizator ce poate fi identificat in mod individual.

Eticheta pixel

O eticheta pixel este un tip de tehnologie plasata pe un site web sau in continutul unui e-mail, in scopul urmaririi activitatii pe site-uri web sau al momentului cand e-mailurile sunt deschise sau accesate si adesea este utilizata in combinatie cu cookie-urile.

Informatii personale senzitive

Aceasta este o categorie speciala de informatii personale, asociate cu informatii medicale confidentiale, cu originea rasiala sau etnica, cu convingerile politice sau religioase sau cu orientarea sexuala.

Jurnale de server

La fel ca in cazul majoritatii site-urilor web, serverele noastre inregistreaza in mod automat solicitarile de pagini efectuate cand un utilizator acceseaza site-urile noastre web. Aceste „jurnale de server” includ, de obicei, solicitarea dumneavoastra web, adresa IP, tipul de browser, limba browser-ului, data si ora solicitarii si unul sau mai multe cookie-uri care pot identifica in mod precis browser-ul dumneavoastra

Sumar

Nu sunteti obligat sa ne furnizati niciun fel de date, ci totul tine strict de optiunea dumneavoastra, insa este important sa intelegeti ca fara ele relationarea dumneavoastra cu noi poate fi limitata ori imposibila, si ca anumite parti din website este posibil sa nu functioneze corect, sa nu putem colabora, sau sa nu va putem anunta cu privire la produsele si serviciile din portofoliul nostru de care ati putea fi interesat. La randul nostru, enumerarea celor de mai sus nu incumba colectarea obligatorie a tuturor acestor date, ci este posibil sa colectam doar o parte dintre ele, in functie de optiunile dumneavoastra in relationarea cu noi.

Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal timp de 60 de luni de la ultima interactiune a dumneavoastra cu noi prin intermediul platformei https://produsebirou.ro.

Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

In ce priveste informatiile colectate prin cookie-uri care ar putea ajuta la individualizarea sau identificarea dumneavoastra, acestea sunt stocate pentru o perioada de 30 de zile. Cookie-urile care contribuie la realizarea de date statistice privind utilizarea de catre dumneavoastra si de catre alti utilizatori a website-ului sunt anonimizate si sunt stocate pentru o perioada de 60 de luni.

Stocarea datelor personale

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in servere localizate pe teritoriul Romaniei. De asemenea, pentru a asigura securitatea totala a datelor, realizam back-up-uri redundante criptate ale datelor stocate in servere aflate pe teritoriul Romaniei sau Uniunii Europene.

Partajarea datelor personale

Datele colectate sunt folosite strict in scopul imbunatatirii relatiei dumneavoastra cu noi. Nu vindem, nu cesionam, nu punem la dispozitie sub nicio forma datele dumneavoastra catre terte parti. Oferim produse si servicii care se bazeaza pe increderea clientilor si a potentialilor clienti, iar siguranta datelor personale este esentiala in acest proces.

Tranzactiile financiare aferente serviciilor noastre vor fi gestionate de catre furnizorii nostri de servicii de plata. Vom partaja datele de tranzactie cu furnizorii nostri de servicii de plata numai in masura necesara pentru a va procesa platile, pentru a rambursa astfel de plati si pentru a ne ocupa de reclamatii si intrebari legate de astfel de plati si rambursari. Puteti gasi informatii despre politicile si practicile de confidentialitate ale furnizorilor de servicii de plata direct pe paginile lor de internet.

In cazul in care bunurile sau serviciile noastre vor fi livrate prin firme intermediare de curierat, va exprimati acordul ca datele necesare indeplinirii procedurilor de livrare sa fie furnizate partenerilor nostri curieri.

In cazul in care vom furniza datele utilizatorilor acestui site catre diversi parteneri contractuali cu care colaboram, ne vom asigura ca va vom cere prealabil acordul, iar contractele cu acestia vor contine clauze de confidentialitate.

Vor putea exista cazuri exceptionale si doar pe baza unor cereri oficiale, in care vom furniza datele utilizatorilor acestui site catre institutiile publice care aplica legea in Romania, aceasta furnizare de date fiind obligatorie prin lege.

Singurele date despre utilizatorii acestui site, la care terte parti au acces, sunt agregate si anonimizate – pe baza carora utilizatorii nu pot fi identificati.

Este posibil sa facem publice informatii care nu va identifica personal si sa permitem accesul partenerilor (ca editorii, advertiserii sau site-urile conectate) la acestea. De exemplu, este posibil sa facem publice informatii pentru a indica tendintele cu privire la folosirea generala a produselor/serviciilor noastre.

In cazul in care compania noastra este implicata intr-o fuziune, intr-o achizitie sau intr-o vanzare de active, vom continua sa asiguram confidentialitatea tuturor informatiilor cu caracter personal si vom notifica utilizatorii afectati inainte ca informatiile cu caracter personal sa fie transferate sau sa intre sub incidenta unei alte Politici de confidentialitate.

Mesajele noastre de Marketing

In cazul in care avem acordul dumneavoastra, va vom putea trimite, prin email, mesaje de marketing cu scopul de a va informa despre elemente ale activitatii noastre care v-ar putea interesa, evenimente pe care ar urma sa le organizam, despre articolele noi publicate pe acest site si despre articole utile publicate pe alte site-uri de pe internet.

Dezabonare de la newsletter

Va puteti dezabona de la newsletter in orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:

Prin click pe link-ul de dezabonare din orice newsletter primit deja de la noi;

Prin trimiterea unui email catre noi, in care sa solicitati dezabonarea.

Ne vom asigura ca nu veti mai primi mesajele noastre de marketing prin email. Solicitarea va fi rezolvata in termen de maxim 48h de la primire.

Adresarea utilizatorilor prin publicitate online

Ocazional, putem desfasura campanii de publicitate online pentru a va informa despre produsele si serviciile pe care le oferim si/sau despre articolele publicate pe acest site.

In acest scop, folosim retele principale de socializare si publicitate, Facebook si Google, etc, precum si mai multe tehnici de identificare a utilizatorilor in cadrul campaniilor – pe baza datelor demografice (sex, varsta, repartizare geografica, proximitate), sau a intereselor – aceste informatii fiind puse la dispozitia noastra de catre retelele amintite mai sus.

Va aducem la cunostinta in mod expres ca exista cazuri in care veti putea vedea reclamele noastre pe alte site-uri. Acestea sunt afisate pe baza informatiilor pe care noi le avem despre dumneavoastra (spre exemplu, cand vizitati sau va inscrieti pe pagina noastra, veti putea fi adresat apoi, pe Facebook sau in reteaua de parteneri Google, cu reclama alte produse/servicii auxiliare).

Drepturile dumneavoastra in raport cu datele colectate

In conformitate cu dispozitiile art.13 – 22, art.77 si art.79 din GDPR, persoanele inregistrate la ProduseBirou, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul la informare – dreptul persoanei vizate de a obtine de la operatorul ProduseBirou informatiile prevazute de art.13 din GDPR, cu ocazia colectarii de la aceasta a datelor cu caracter personal. Cu aceasta ocazie persoana vizata primeste in format fizic pe hartie Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care contine informatiile prevazute de regulament.
  2. Dreptul de acces – persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului ProduseBirou o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care o privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatiile prevazute la art.15 din GDPR, informatii cuprinse in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  3. Dreptul la rectificare – persoana vizata are dreptul de a obtine de la operatorul ProduseBirou, fara intarzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc precum si dreptul de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare, conform art.16 din GDPR.
  4. Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – conform art.17 din GDPR, persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului ProduseBirou stergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fara intarzieri nejustificate, iar acesta are obligatia de a sterge datele cu caracter personal fara intarzieri nejustificate in cazul in care datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate sau persoana vizata isi retrage consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare ori persoana vizata se opune prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea sau datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal.
  5. Dreptul la restrictionarea prelucrarii – persoana vizata are dreptul, in conformitate cu art.18 din GDPR, de a obtine din partea operatorului ProduseBirou restrictionarea prelucrarii daca persoana vizata contesta exactitatea datelor sau daca prelucrarea este ilegala ori operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana vizata i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta sau persoana vizata s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
  6. Dreptul la portabilitatea datelor – persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a furnizat operatorului ProduseBirou intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea ProduseBirou.
  7. Dreptul la opozitie – persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia particulara in care se afla, prelucrarii datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri.
  8. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere – persoana vizata are dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere in cazul in care considera ca prelucrarea datelor cu caracter personal care o vizeaza incalca prevederile GDPR.
  9. Dreptul la o cale de atac judiciara – persoana vizata are dreptul de a exercita o cale de atac judiciara eficienta in cazul in care considera ca drepturile de care beneficiaza in temeiul GDPR au fost incalcate ca urmare a prelucrarii datelor sale cu caracter personal fara a se respecta GDPR.

Drepturile de mai sus nu sunt absolute, si exista exceptii de la acestea, in conditii bine determinate. Pentru orice intrebari, va rugam sa ne contactati trimitand un email, ori accesand aceasta pagina.

Prevederi speciale legate de minori

Compania noastra nu urmareste, in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor. O atentie deosebita se acorda pentru a se asigura ca orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate.

Nu realizam activitati promotionale de marketing direct fata de minori.

Minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani nu li se permite solicitarea de servicii sau orice comunicatii pe site-ul nostru decat daca aceasta se realizeaza in numele minorului de catre reprezentantul legal sau tutorele minorului in cauza, conform legii.

Minorii care au implinit varsta de 16 ani pot achizitiona produse sau servicii si solicita si primi comunicatii de site-ul nostru numai daca au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii. De asemenea, orice persoana care ne furnizeaza datele personale prin intermediul site-ului sau alte aplicatii sau dispozitive acoperite de aceasta Politica garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu. Orice colectare sau prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai in conditiile legii, si avand in vedere cele de mai sus.

Solicitari legate de datele personale

In scopul asigurarii unei bune transparente, in conformitate cu noile reguli europene de protectie a datelor cu caracter personal (GDPR), va rugam sa ne trimiteti un email in acest sens la adresa office@produsebirou.ro

Modificari in politica de confidentialitate

Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta Politica de confidentialitate oricand conditiile de utilizare sau legea o va cere. Ultima modificare a fost facuta pe 15 aprilie 2024.

Contactati-ne

Va stam la dispozitie cu orice fel de informatii legate produsele si serviciile noastre, sau cu privire la orice informatii suplimentare legate de felul in care colectam si utilizam datele dumneavoastra personale. In acest sens va rugam sa ne trimiteti un email din pagina de contact. Remiterea de email-uri catre noi reprezinta consimtamantul dumneavoastra implicit cu privire la transferul catre noi a datelor cu caracter personal ce le-ati putea furniza. Conditiile contractuale se aplica.